Veiksmai > Outlook kontaktų atnaujinimas |
Sukurtas. Veiksmas Outlook programos kontaktuose sukuria katerogiją "Optimum" ir joje įrašo kontaktinius asmenis, įmones ir darbuotojus iš Optimum. |
Veiksmai > Skolų užskaitų įrašymas FIFO metodu |
Sukurtas parametras "Užskaitomos skolos" su pasirenkamais variantais "Tik klientų skolos", "Tik tiekėjų skolos", "Visos skolos". |
Operacijos > Pirkimo užsakymai |
Sukurtas veiksmas "Sandėlio pajamų orderio įrašymas". Veiksmas skirtas pas tiekėją užsakytų konsignacinių prekių pajamavimui. |
Operacijos > Grąžinimai |
Sukurti veiksmai:
- "Atvirkštinio PVM operacijos įrašymas".
- "Atvirkštinio PVM operacijos panaikinimas".
|
Operacijos > Pirkimo grąžinimai |
Sukurti veiksmai:
- "Atvirkštinio PVM operacijos įrašymas".
- "Atvirkštinio PVM operacijos panaikinimas".
|
Langai:
- "Naujos sąskaitos-faktūros įrašymas"
- "Naujos pirkimo sąskaitos-faktūros įrašymas"
|
Jei tarp automatiškai siūlomų prekių yra prekių iš skirtingų užsakymų su skirtinga kaina, duodamas pranešimas, kad kaina buvo suvienodinta su paskutinio užsakymo kaina. |
Vartotojo parametrai |
Sukurtas parametras "Neleidžiama parduoti pigiau savikainos". |
Langas "Įmonės koregavimas" |
Jei vartotojui nurodytas parametras "Neleidžiama koreguoti finansų", tuomet jam negalimas tiekėjo banko sąskaitos rekvizitų koregavimas. |
Ataskaita "Darbo sutartis" |
Papildyta punktu (11) dėl darbuotojo asmens duomenų tvarkymo. |
Ataskaita "Atsiskaitymo lapelis" |
Sukurta eilutė "Nepanaudota atostogų". |
Ataskaita "Darbuotojai" |
Sukurti stulpeliai "Darbuotojo VSDF įm. tarifas", "Įmonės VSDF įm. tarifas", "Darbingumo lygis", "Neįgalumo galiojimo terminas", "Neįgalumo galiojimo trukmė (d.)". |
Automatinis darbo užmokesčio apskaičiavimas |
Nedarbingumo pašalpa skaidoma pagal skyrius ir projektus, įrašytus tabelyje sirgimo dieną. |
Veiksmai > Darbo užmokesčio išmokėjimas |
Sukurtas parametras "Išmokėjimų tipai". Skirtas tiems atvejams, kai norima išmokėti tik tam tikrų tipų išmokas. |
Operacijos > Paskyrų žymėjimas |
Sukurtas nebūtinas parametras "Iškvietimo procedūra". Jei jis nurodytas, tuomet:
- Darbuotojas veiksmo pasirinkimo sąraraše gal rinktis "Iškvietimas".
- Pasirinkus "Iškvietimas" paklausiama, kuris darbuotojas iškviečiamas ir kokia iškvietimo priežastis (nebūtinas parametras). Pasirinkus, automatiškai startuojamas subprocesas su antra užduotimi paskirta pasirinktam darbuotojui su iškvietimo priežastimi įrašyta į pastabas.
- Iškviečiamų darbuotojų sąrašas sudaromas iš visų prie proceso prisidėjusių darbuotojų.
- Iškvietimo priežasčių sąrašas sudaromas iš iškvietimo procedūros pirmos užduoties spec. parametro reikšmių. Šis parametras nurodomas tokiu formatu: "Reasons=Reason1,Reason2...".
|
Ataskaitos > Laikotarpio suvestinė |
Sukurta ataskaita "Pakaitinių automobilių užimtumo grafikas", pavaizduojanti pasirinkto laikotarpio pakaitinių automobilių užimtumo duomenis grafiškai. Ataskaitos eilutės - automobiliai, stulpeliai - kalendorinės dienos, eilučių ir stulpelių gale patikiamos užimtų dienų ir neužimtų dienų skaičiai. |
Ataskaitos > Kita |
Sukurta ataskaita "Operacijų apkrautumo suvestinė". Ataskaitos eilutės - operacijos, stulpeliai "Vykdoma", "Nesuplanuota", "Suplanuota", "Atlikta", "Iš viso" (stulpelių "Nesuplanuota", "Suplanuota" ir "Atlikta" suma). Apie kiekvieną operacijos būseną pateikiami du skaičiai - "Darbų sk.", "Suma (val.)". |
E-autoserviso klientų informavimo apie remonto eigą langas internete |
Jei darbas atšauktas arba baigtas seniau nei prieš 3 mėn., duodamas atitinkamas pranešimas ir informacija neberodoma. |
Langai:
- "Darbo koregavimas"
- "Darbo detalizavimas"
|
Ištaisyta klaida, dėl kurios kai kuriais atvejais neteisingai buvo spalvinamas operacijos stulpelio fonas. |